Så lätt men ändå så svårt

Det finns så mycke jag vill berätta för er men som jag vet att jag inte kommer berätta för jag är rädd för vad som kan hända... Jag vet att jag borde berätta så att jag kan få vara glad och sluta tänka på det men är för rädd vet ju inte vad som kommer hända :/

så lätt det skulle vara att bara skriva här att bara skriva allt bara bli av med det så inte bara jag tänker på det
men jag vet att det inte blir så :/

jag är så glad att jag har er mina älskade vänner därför berättar jag inte för jag är för rädd för vad som kan hända att jag kanske skulle förlora er det skulle jag inte klara därför vågar jag inte berätta :/



Någon dag ska modet komma och jag ska berätta allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0