<3

Vet inte riktit vad jag ska skriva.

Just nu borde jag sova men vill inte :/
har ont och vill inte va själv :/ <3

Mår jag inte bättre imorron så har ja lovat att åka till vårdcentralen/sjukhuset..

Min söta pojke var här idag med och tog hand om mej <3
Fick i mej mat och bara va allmänt söt <3
Förlåt om jag var grinig idag men hoppas du förstår att det är för att jag har ont <3
Jag älskar dej så sjukt mycke <3


Bob! <3
Du får inte på nått sätt i hela världen ta på dej skulden
för det som hände, det är ingens fel! <3
Jag älskar dej gumman och du får inte må dåligt på grund
av att jag var klantig och inte kunde hålla mej kvar <3


Bjuder på en gammal men underbar bild <3


Kommentarer
Postat av: Moroten

Det är lungt :D , klart du får vara grinig :D , du är underbar ändå <333

2010-03-31 @ 10:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0