I love being loved

Det är helt sjukt att ända ställena ja sover bra och ordentligt på är
här i vånga och tsm med min söta pojke <3
ja känner mej trygg då <3

Jag saknar mina älskade änglar <3
och ofc min söta underbara pojke <3

vet inte riktit va ja ska skriva mer (A)
min helg är välplanerad fredag till lörda eftermidda va hos bob <3
lörda eftermidda till sönda förmidda va i ljunga hos frida <3
sen får ja väl va hemma (i stan) sönda till månda är ledig på månda men har ju dans >_<


Btw sitter ensam hemma i ett stort hus i sis byxor och brors tröja <3 
saknar dom båda så mycket <3
men bror behagar ju inte va hemma när jag är här...


I'm so happy when i'm with you <3


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag är jätteglad för din skull gumman<3 hoppas du får dte trevligt hos sara. jag längtar till´helgen det var ju ett tag sedan vi umgick påe n helg :/ men nu ses vi imorn : D

ha det bäst i skolan

kramar frida

2010-03-12 @ 09:50:54
Postat av: Jim

Såg din bror i onsdags, han var hemma hos kari på förmiddagen när ja stack dit för vi hade utedag :O

Han verkar ha ändrats ganska rejält o.o

2010-03-14 @ 21:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0