some kind of miracle

jag älskar att du är min <3
jag älskar att vakna på morronen av att du kramar mej eller pussar på mej <3
jag älskar sättet du ser på mej <3
 jag älskar ditt leende <3
jag älskar att du är besatt av att pussa på mej <3
jag älskar när du berättar hur mycke jag betyder för dej <3
jag älskar att du älskar mej <3

<3

Sis underbara sis kommer hem om 12 dagar <3
Världens bästa lillasyster <3
Du blir aldrig av med mej <3
Jag längtar som en galning efter min sis <3


My angels has gone from three to four <3




Jag borde vara glad men det finns så mycke problem i min värld att jag inte orkar..
Jag hatar att inte orka, att känna att jag lika gärna bara kan gömma mej under täcket..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0