Två dagar till världens bästa lillasyster kommer hem <3

Tanken va att ja skulle gå till skolan idag om jag orkade men kände att det va bättre ja va hemma för Sis kommer hem på fredag och vill va pigg och glad då istället (: <3

Blev inget sjukhus idag för mår mycket bättre går bara ont när jag går nu (:

Får se om det blir nån skola imorron eller om jag tar det lugnt och sen fikar med marcus på stan och sen tar bussen till älskade vånga med världens bästa lillebror sen <3

Jag saknar Tini ända anledningen att gå till skolan imorron <3

Min underbara pojke var här och tog hand om mej idag igen <3
Har jag nämnt att jag älskar dej så sjukt mycke? <3


Bob! <3
Det är verkligen inte ditt fel du måste inse det <3
Jag mår bra nu har bara lite blåmärken men det är jag van vid <3
Jag älskar dej massor gumman <3


Världens underbaraste och bästa lillasyster kommer hem om två dagar <3
Är så glad att jag kan gråta och det kommer ja göra när jag träffar henne <3
vill aldrig vara utan dej så länge igen <3

Lillebror jag tänker på dej och kommer aldrig sluta älska dej
även om vi inte träffas lika mycket som förut <3


Usch jag hatar att vara rädd för något jag älskar att göra.. <'3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0