LoveMyDamnHorses <3

Trodde inte jag kunde sakna ridningen så mycke :/
Men var så sjukt härligt att sitta upp igen <3
Red islandshäst i Fredags med Bagdad och Cicci sjukt kul men Nös (som hästen hette) vart lite pigg på slutet xD så har ett fint brännmärke mellan lillfingret och ringfingret på högerhanden xD Men sjukt kul iaf (: sjukt väluppfostrade hästar men kunde longera dom genom att släppa dom i longeringsvolten och säga "traava" så gjorde dom de och sa man åt dom att byta håll så gjorde dom de (:

Och idag så palla ja inte skolan som vanligt så åkte till älskling och när jag hade vart där i typ tio minuter kanske så stack hans pappa in huvet och fråga om vi skulle med och rida (: Så vi följde med vilket jag är väldigt glad över (: Fick tjata massor på älskling för att han skulle sätta sej på hästen och han gjorde de till slut (: är så sjukt glad att han med tycker om hästar (: <3
Sen typ red jag ut lite för ridbanan var sjukt lerig och lyckades helt random göra en framdelsvändning ^^ Travade lite också men blev ingen galopp för va så lerigt överallt :/ men sjukt kul iaf (:

Hästgalningen i mej har vaknat till liv igen <3
Saknar de verkligen så sjukt mycke ja trivs i stall och då menar ja inte på ridskolor
utan privata som ligger lite off som är små men mysiga <3
Önskar vi kunde ha råd så ja kunde få ha en egen :/ <3


Älskar min pojke massor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0