Wanna fly away

"Jag orkar inte mer att förstå matte är ett mysterium för mig
Vad har jag för nytta av allt det här
Att tyda skattkartor och leka pirat gjorde man när man var barn
När annars behöver man x "

har alla musikal låtar på hjärnan och är fortfarande grymt avundsjuk på dom som va med
men den blev sjukt bra iaf (:


orkar verkligen inte nått som har med skolan att göra just nu.
ska försöka gå dit imorron och resten av veckan
men de är svårt ja får panik och vill bara där ifrån




Träffade även Han-som-inte-får-nämnas-vid-namn igår..
Mår inte så bra på grund av det
så fort ja såg honom de kändes som ett slag i magen
det som han har gjort mot mina småsyskon de är sjukt och
de han sa till mej och sis
jag kan inte glömma de och det får mej fortfarande att gråta..
jag saknar den han än gång va,
han som va som en extra pappa till mej
som alltid hade skämt på lager och
som alltid brydde sej om en...


Vill bara bort härifrån få slippa allt som är jobbigt
bara få vara utan bråk och utan att behöva vara ledsen
vill bara fly från allt bara flyga iväg högt ovanför molnen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0